donderdag 8 mei 2014

Lego Lego Lego Lego Legoland!

Rob en Sterre hebben net Lego ontdekt. Hoe cool is dat? De papa haalde de oude bakken Lego van de zolder en nu is er geen babysit meer nodig. De kindjes zijn met geen stokken van dit zalige speelgoed te slagen. Ze maken zelf auto's , huisjes, vliegtuigen en dierentuinen, en als het even moet Studio 100 figuurtjes. Mijn zoon van net 3 jaar speelt het leven van Bumba ermee na. De storylines zijn geweldig en soms mag ik zelfs mee knutselen.
Rob en Sterre druk bezig

Ik was al een beetje vergeten hoeveel toffe thema's er waren. Ken jij de ridders, de kanibalen de ruimtevaarders, de piraten, de indianen, de racers, of de drakenvechters nog? Ik dacht het niet.

En binnen een paar jaren kan ik pas echt goed meespelen. Dan koopt de Sint hoogst waarschijnlijk en hele set van Lego Mindstorms. Lego die je kan programmeren met java, geweldig is me dat. Wedden dat ik er een deurbel mee kan maken die wel belt? Feitelijk is Playmobil maar slappe brol tegen het creatieve van Lego.

Geen opmerkingen: