dinsdag 16 augustus 2011

Les Paul

Wie kan er zeggen dat hij zomaar een Les Paul Gibson Epiphone gitaar in zijn schoot geworpen krijgt, omdat hij naar een feestje gaat? Ik natuurlijk.

Zo een Les Paul blijkt dus een soort elektronische gitaar te zijn, waar je menig gitaarspeler stikjaloers mee kan krijgen, lucky me. Meegeleverd zijn ook boxen, om buren ruzies te veroorzaken. Voor dit soort instrument heeft de mens niet voor niets, na het wiel, ook de koptelefoon uitgevonden.

De sound van de gitaar is rete vet. Nu nog leren hoe je deftige songs uit dat spul kan krijgen. Nog even geduld en dan kom ik eraan Jimi Hendrix! Bedankt aan Tim gitaar voor deze goede daad.


3 opmerkingen:

Sven Magnus zei

Rock on!

Jeroen zei

Nice! Ik kom binnenkort die van mij dan ook wel even inpluggen en dan gaan we es jamme se!

Tony zei

Jimi is... dood.