dinsdag 29 maart 2011

Vrolijke vrienden

Ik kreeg voor mijn verjaardag een echte Lidl gitaar. Omdat er geen slechte gitaren bestaan, enkel slechte gitaristen, konden we die kans niet aan onze neus laten voorbij gaan. Een pre verjaardagskado it is. En je krijgt waar voor je geld!

 Dit zat allemaal in mijn gitaardoos.
  • gitaar
  • gitaarhoes
  • elektronisch stemapparatuur
  • schriftelijke cursus gitaar spelen
  • 2 cd's met voorbeeld liedjes
  • plectrum
  • voetsteun trapje
En ik maar tokkelen, strijken, met de verkeerde hand spelen, akkoorden leren, noten zingen en moeite doen. Maar gitaar leren spelen is zo plezant. Al na 3 akkoorden pluk ik de vruchten van mijn nieuwe aanwinst. Iedereen wil gewoon meezingen, of mijn snaren bespelen.

Nu zoek ik vollen bak op het net naar gitaar voor dummies, gitaar voor beginners en easy voorbeeld liedjes. Ga je akkoord? Via youtube vind je een bom aan deftig cursus materiaal. Welke site moet ik zeker kennen?

1 opmerking:

Tinte zei

en Sterre is al je grootste fan!