vrijdag 28 mei 2010

Superprestatie neerzetten

De tijd is rijp om de vruchten te plukken van 12 weken intense looptraining volgens het My Asics schema. Mijn doel is om de 20 km door Brussel te lopen in minder dan 1 u 50. Dat zou nu een haalbare kaart moeten zijn.

De 2 laatste weken van het schema moet je minder kilometers vreten. Zo krijgen je spieren de kans om volledig te herstellen. Dat noemen ze supercompensatie. En van supercompensatie ga je naar een superprestatie.


Mijn spieren zullen zijn deze zondag sterker zijn dan ooit. Ik voel het nu al in mijn kuiten. Moest ik ze groen verven zou ik gemakkelijk voor de hulk kunnen doorgaan.Maar voor de zekerheid zal ik dat maar niet doen. Je weet maar nooit, met Al Qaida en zo.

Meer op lopen door dummies.

1 opmerking:

Annelyse zei

Veel succes, ik daarentegen zal al content zijn als ik het al-of-wat-comfortabel uitloop :-)