maandag 4 januari 2010

2010 open u

Dit jaar begon al spetterend. Als je geluk uit je leven wilt putten, moet je je wensen en voornemens echt uitschrijven. Tonnen aan goede voornemens voor mister moose.
  • 4 kg afvallen
  • elke dag minstens 20 keer pompen
  • nog iets bijstuderen
  • een fantastisch vader blijven
Maar daar moet toch meer inzitten. Ik put mijn blogkrachten uit de feedback van mijn meute gewillige lezertjes. Moet ik 'blijven bloggen' aan dat utopische lijstje toevoegen? Of is 'moosability the blog' gewoon een hoopje aandacht trekkerij?


Daarom is mijn vraag aan jou, ja jij RSS-lezer. Waarom lees jij de moose? [uitspreken als moes]

8 opmerkingen:

Jan zei

Omdat jouw berichten mij altijd doen lachen, uniek in zijn soort ;-)

Veel succes met je doelen!

Saïdja zei

Uit gewoonte? :)

Leuke afleiding stiekem op het werk. En dan weet ik hoe het met mijn gekke broer gaat eh.

Karen zei

Inderdaad! Om te weten hoe het met onze knettergekke vriendjes in Erps gaat.

moes zei

omdat jij het bent, de eerste baby waar ik voor viel, zo'n paar jaar terug : )

Moosability zei

@jan ik ben dan ook nogal ne kerel he?

@saïdja het gaat al vele beter.

@karen hebben ze in oud-Turnhout ook internet? ;-)

@moes amper 30, ik herrinner me het nog. Het sneeuwde en de klokken luidden :D

Tony zei

hier zie je het vaakst van die zeldzame roodborstjes ;-)p

Moosability zei

@tony :D

leg uit ....

Sander zei

Omdat ik moet van u :)
Nee gewoon omdat het een leuke ontspanning is tijdens het werk.
nog succes met uw voornemens frankie