woensdag 4 maart 2009

Routine

Het is niet eerlijk. Ze laten een vrouw van 1m60 op dezelfde stoel zitten als een kleerkast van 1m88. Dat is om rugproblemen vragen. Maar er is hoop, er is rughygiëne en het natuurlijk korset.

Iedere dag een flinke dosis rekken, strechen, masseren, yoga en kine houden een rug in evenwicht. Het zou een gewoonte moeten zijn, net zoals de tandjes poetsen.


Daarom wissel ik eens lekker af. Het is een kwestie van routine. De ene dag poets ik mijn tanden, de andere doe ik mijn rugoefeningen. De dag erna is het in de douche te doen en dan heb ik nog dagen voor de afwas, het vuil buiten te zetten en het vrouwtje tevreden te stellen. De laatste dag van de week gaan we voor een verse onderbroek. En zo ziet mijn weekschema eruit.

2 opmerkingen:

Tony zei

dat krijg je hé, van al dat kweken
;-)

Pieter, Kirsten en Eveline zei

hoe is't met uwe rug ondertussen? heeft diene kiné al wa geholpen?
Tot morgen!