maandag 2 maart 2009

Little moose

Joepie de poepie, wij zijn goed bezig. Mister and missies moose gaan papa & mama worden! Mijn lieve vrouwtje is zwanger. Ik mocht in positie niet zeggen, dus dat doe ik ook niet. Little moose, oftwel lil woolf komt eraan midden september.


Wolfken is nog maar 11 weekjes oud, maar hij of zij is al van harte welkom in ons huisje. We zagen ons ukkie vandaag voor het eerst tijdens een echografie en het is echt een schattig boeleke. En ra ra ra, het zal precies een actievelingske worden. Heel den tijd HT&D gewijs aan het:
  • Spartelen
  • Zwemmen
  • Push ups
  • Wuiven naar de papa en de mama
Ik moet misschien nog wat technische details mede delen voor de echte geboortefreaks onder jullie. Onze kleine wolf bestaat uit:

2 armen, 2 benen, 1 hoofdje, 2 hersenhelften, een nekplooi om van weg te dromen en een kloppend hartje met het ritme van de jungle. Het geslacht is nog een groot mysterie, maar dat ging ik toch niet aan jullie neus hangen.

13 opmerkingen:

Tony zei

Dat hebben jullie lang kunnen verzwijgen...op 't internet!!

:-))

Anywaaayzzz...dikke proficiat!

Moosability zei

Ha ge weet het, het was verschrikkelijk moeilijk!

Kem al kei veel positieve reactie gekreven via Facebook. Kga da nog doen, Tinte zwanger makken.

Anoniem zei

Joepie !!!
En proficiat :)

Pieter, Kirsten en Eveline zei

Nog ne keer proficiat, blij dat alles goed gaat. Wij kijken er al naar uit!!!

Saïdja zei

HOERA HOERA HOERA!!!!!

Dat hebde goed gedaan frank!

(ge hebt ook tijd genoeg gehad om te oefenen eh... ;) )

Anoniem zei

craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazy !
wauw ik sta verstomd met men mond vol tanden! echt wonderful, goed gedaan ! tof toppie ! keineig enzo.

Linn zei

Dikke proficiat! :-)

Anoniem zei

Jippie, eindelijk wordt ik bomama, daar wacht ik nog maar tien jaar op, uit pure wanhoop meende ik nog zelf eentje te moeten produceren, verslaafd als ik ben aan baby's ;-)
Sta te popelen om kleine Wolf te ontmoeten. Binnenkort, 'k tel de dagen af.
Hoe zit dat met Griet, wordt die nu nicht-tante?
kus kus kus

Jef zei

super!! Goe gedaan!

Anoniem zei

Proficiat!

Moosability zei

Bedankt iedereen, ik heb wreed mijn best gedaan. 11 jaar oefening baart kunst.

ps: voor yolan, mijn woord is gratin

Anoniem zei

ook mercietjes voor de wensen van de trotse toekomstige mama :-)

Anoniem zei

Hej fijn nieuws! Dikke proficiat.