zondag 15 februari 2009

Valentijnse pizza

Met Valentijn nodigden we een koppel van 't stad uit om te blijven maffen. En ze kwamen! Kinky, n'est pas? De mannen kregen de opdracht om een liefdespizza te maken voor de vrouwtjes, een pizza valentino. Creatief koken met ons succes gerecht, salami en bokworst is altijd plezant.


Nadien keken we gezellig eventjes TV en zapte er iemand (ik hoop per ongeluk) naar het kanaal dat ze op de Telenet helpdesk omschrijven als "Erotiek voor mannen, ... door mannen". Toch niet mijn ding, geef mij maar Wily's en Marjetten. Zeker na zo nen droge bokworst.

Voor je een gek gedacht krijgt over ons. Wij wagen ons alleen maar aan Orthodoxe spelletjes met elkaar. Hier halen we enkel Blokus, De beer is los of Twister uit de kast.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zie ik daar de woorden "salami,twister en kinky" voorkomen? Waarom was ik niet uitgenodigd? (je weet toch dat ik van zo een spelletjes hou)
Onsympathieke familie, jullie gunnen me nooit eens een pleziertje

Anoniem zei

m'enfin, Griet, wij gaan hier salamiën, en spelen dat het een lieve lust is ;-)
zier er fingerlicking goed uit die pizza, Fronk!

Tony zei

bokworst is één ding... maar moet diene zure sjoukroet er nu altijd bij zijn...

:-/

Moosability zei

@ grrijauwkes : tja, ik dacht, die griet wil al niet naar maine tram drei fuif komen mit lolhose. Dus zoiets kinky met salami, zal er wel over zijn voor dat arme schaap.

@moes tzijn de artesjokken die het em doen.

@tony een zure haring ;)

Muggenbeet zei

sjieke pizza, goed idee.