vrijdag 13 februari 2009

Alles voor het goede doel

Ik ben vrijdag de 13de zonder kleerscheuren doorgekomen. Maar het had anders kunnen uitdraaien. Want het WSE moedigde ons aan om energie te besparen, ter ere van dikke truiendag. De verwarming 2 graden lager en voor één dagje de lift vermijden. De trap op met onze luie krent.


Het probleem is dat ik op het zestiende verdiep werk en 20kg laptop meezeul. Maar geen excuses, ge kent mij. Ik was toch al van plan om energie besparen op mijn rug te laten tatoeëren. "Hop met die beentjes, ik doe mee!", zei de moose tegen zichzelve.

Dikke-truiendag 2009 - Schrijf in en win
Zo kwam ik compleet uitgeblust boven. Joepie ik kon aan mijn werkdag beginnen. En dan moest ik nog langs café den tunnel en baantjes gaan trekken in het stedelijk zwembad van Rue d'Aerschot met de collega's. Wat een mens allemaal niet moet doen om het groepsgevoel te bevorderen.

1 opmerking:

Anoniem zei

http://www.toomas.be/2009/02/15/het-antwoord-van-ervaren-bloggers/

ik heb eens een antwoord gegeven op de reacties van alle bloggers :)