vrijdag 12 december 2008

Loop eens langs manneke pis

Het start to run programma is in de winter veel minder populair. Hoe zou dat toch komen?

Het grote nadeel van tijdens de winter te gaan lopen, is dat het koud is. Je buiten begeven zonder geautomatiseerd vervoer is dom. Een uur rondhossen in een belachelijk fluo trainingspakske is nog dommer.

Om mijn runners high toch te behouden, breng ik variatie aan in mijn loopschema. Als het past, jog ik met iemand mee. Dat heeft meerdere voordelen.
  • het is minder saai
  • je moedigt elkaar aan
  • je leert nieuwe routes kennen
  • één van de twee verlegt zijn grenzen
Om het nog spannender te maken, probeer ik af een toe eens een nieuwe route uit. Zo liepen we gisteren tijdens onze Brusselse middagrun langs manneke pis, den Botanique, de Nieuwstraat en het beursgebouw. Fun verzekerd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jij bent toch een echte atleet :-)
Volgende week doen we het nog eens over; langs de kerstmarkt en ribbetjes eten, mmmmmmm
x je tinte

Muggenbeet zei

wordt ge daar niet moe van, van zo te lopen?

Moosability zei

@tinte ribbekes!

@muggenscheet ik word lopen niet moe nee