zondag 17 augustus 2008

T-shirt vrijgezelle

Veerle en Mark trouwen op 5 september 2008. Dat weekend is het ongeveer één jaar geleden dat Tine en ik elkaar het ja woord gaven. Op de koop toe gaat hun huwelijksfeest door in den Ast te Kampenhout, de allerbeste feestzaal van de wereld. Alvast een garantie op een ongelofelijk spetterende braspartij!

Maar ik heb ook slecht nieuws voor de twee tortelduifjes.
Makke is zo dom geweest om ons toe te laten op zijn vrijgezellen feestje. Makke kan al best een pamperke aantrekken van de schrik, want zijn vrijgezellen feestje zal niet mals zijn. Joeri, zijn neef, ik, Janus en zijn collega's hebben stuk voor stuk de meest vreselijke opdrachten voor hem in petto!

Janus bewees vroeger al dat hij barste van Paint-Shop-Pro-talent en nu heeft hij het geschopt tot officiëel vrijgezellen T-shirt ontwerper. Dit zijn de ontwerpen die het net niet haalden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

woeha voor die pc op de kop!!!
laat weten welke T-shirt het wordt, ik ga voor de bedpannen : )

Anoniem zei

En in welke stad gaat deze vrijgezellenavond door? Dat ik mijn madam niet toevallig naar die plaats stuur voor patékes.

Moosability zei

@moes Ik mag het uiteindelijke ontwerp nog niet vrijgeven, ge weet nooit dat de Makke mijnen blog leest.

@jim tracht België te vermijden, we zijn mobiel ;-)