vrijdag 8 augustus 2008

Reisklaar

Gisteren hebben we rete hard gewerkt ten huize moosability. We maakten Yolan's spik-splinter-nieuwe blog reisklaar. Tinte maakte een geweldig mooie header en ik deed de logistiek (kleurtjes, rss, opleiding). Het resultaat mag er wezen.

Nu is het maar te hopen dat onze Yolan genoeg leuke dingen gaat meemaken om over te bloggen. Ik gok op de volgende blogartikels
  • Hoe krijg je 40kg mee in je handbagage?
  • Argentijnse vrouwen van je lijf houden voor dummies
  • Spanos vooros dummieos
  • Ik ben mijne pas kwijt
  • Hoe kom je een maand rond met 25 euro en 5 condooms?
  • Politieachtervolgingen vermijden voor dummies

3 opmerkingen:

Jan zei

erg mooi !

ik reis mee

Mrs B zei

'Ik ben mijne pas kwijt' is volgens mij ook een titel op de blog van Vincent Kompany

Anoniem zei

mooi gedaan Frank en Tinte, benieuwd wat er op die blog gaat verschijnen