woensdag 30 juli 2008

Facebook beats real life

In de wereld van Facebook zijn de mogelijkheden onbegrensd. De gemiddelde Facebook ontwikkelaar plukt zaken uit het dagelijkse leven en bouwt er vervolgens een applicatie rond. Het gevolg is meestal een opgepimpte versie van de reële wereld.

26 juli 2008 beloofde een prachtige dag te worden, want op die dag trouwde ik op Facebook met mijn Tinte. Ik was net vriendjes met haar geworden en vier minuutjes later waren we al gelukkig getrouwd. Van speed daten naar speed marriage.


Toch holde Facebook een beetje achter de feiten aan. In het echte leven (in Kessel-Loe shitty) ben ik al bijna 11 maanden gelukkig getrouwd met mijn lieve vrouwtje. Daar duurde het negen jaar voor ik door mijn knieën ging voor haar.

Op Facebook nam het hele aanzoek de volle drie minuten in beslag. Vlotter kan gewoon niet. Maar let op trouwe lezertjes. Trouwen op Facebook komt misschien wel stukken goedkoper uit, het feestje achteraf (met party dj wim) zou ik voor geen geld ter wereld willen missen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Viva FB!

Anoniem zei

Is je vrouw zo klein dat je haar vrouwtje noemt?

Moosability zei

Ha ja, op facebook is ze maar 10cm groot.
Behalve als ik de pagina op de muur projecteer met nen beamer.