dinsdag 10 juni 2008

Tom Boonens nieuwste ex

Ze hebben Tom Boonen kunnen pakken op cocaïne snuiven. Big surprise? Jongens toch, ik had dat al maanden in het snotje.

Het lullige aan de zaak is dat zijn dagboek hem de das heeft omgedaan. Tommeke leende zijn poëzie uit aan niemand minder dan zotte Flor. Maar die vond er verdachte witte lijm in terug en waarschuwde onmiddelijk de plaatselijke gazet en het VTM nieuws.

Het is allemaal begonnen toen Tom Boontje als klein manneke een weddingschap verloor. Toen moest hij als tegenprestatie de hele finishlijn opsnuiven. Op slag geraakte hij verslaafd aan het witte spul. Het ging van kwaad naar erger.

Nog geen twee maanden geleden zag ik Tom Boonen iets te uitbundig vieren op het podium. Hij zag er zo stoned uit, dat hij zelf niet opmerkte dat er nog een briefje van honderd euro uit zijn neusgat stak.

Ik trok mijn paparazzi jasje aan en volgde Tom Boonen's geheime celebritney leventje. Uiteraard leverde dat schitterende beelden op.

Welke foto zou ik aan de roddelboekskes verkopen? Het verhaal met de getuigenissen van Truusje, zijn allernieuwste ex? Of de verhalen over Tom Boonen aan de Belgische kust. Het moment dat Tommeke in zijn eentje de gehele kustlijn van Oostende vrij snoof?

PS : Ik denk dat Tom zich een nieuwe hobby mag zoeken. Gaan zeilen met breehorn bijvoorbeeld. (ViaPietel)

Geen opmerkingen: