vrijdag 13 juni 2008

Moeder waarom twitteren wij?

Waar ben je op dit moment mee bezig?
Dat is de vraag waarop je moet antwoorden op Twitter. Thats's all folks, meer is er niet aan. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om te twitteren.

Ik wou Twitter gewoon eens uitproberen en toevallig is de vonk overgeslagen.

Voor mij is twitteren bloggen in het klein. Je stuurt een korte boodschap van max 124 karakters lang de webwereld in en daarmee basta. Anderen kunnen die boodschappen dan via allerhande manieren lezen en er eventueel op reageren. De rest is pure magie.

In de praktijk
  • Als ik weer met een ei zit, dan blog ik.
  • Zit ik met een mini paasei, dan twitter ik.
  • Let wel op, veel kleine maken één grote.
  • Twitter kan verslavend werken!
Volg moosability op twitter

2 opmerkingen:

Linn zei

Hier is de vonk ook overgeslagen.

Het lijk mij aanvankelijk nochtans vreemd. Ik dacht niet dat mensen geïnteresseerd zouden zijn in wat ik te melden heb. Ik weet nog steeds niet of dat het geval is maar ik vind het in ieder geval leuk om de tweets van anderen te lezen. :)

Linn zei

lijk = leek (het is laat, dan mag je domme dingen schrijven ;))