maandag 2 juni 2008

Jezelf opvrolijken for dummies

Ik zou het artikel 15 regels om jezelf op te vrolijken nooit zelf openen. Ik ben dan ook een eeuwige positivo, tips om mezelf op te vrolijken heb ik niet nodig. Als ik eens goed wil lachen, kijk ik gewoon naar mijn bankrekening ;-)

Geluk moet je afdwingen en daarmee basta.
Desnoods kijk ik in de spiegel, of denk ik eens aan mijn mooie vrouwtje. De smile komt dan vanzelf. Ook al heb je even tegenslag, je kan altijd leren uit je faudtten fouten.

Steve Jobs gaf er al zelfs een lezing over, 'Connecting the dots'.
In hoe hard kan je vallen verwees ik ernaar.

Dat het niet altijd gemakkelijk is om elke situatie te relativeren kan ik me goed voorstellen. Maar via een beetje creativiteit en wat of the box thinking kom je al een heel eind. Denk eraan, lachen is gezond.

Om mijn woorden kracht bij te zetten geef ik hier een praktisch voorbeeld. Puur uit het leven gegrepen. U merkt het direct, deze poedel heeft het niet gemakkelijk. Dat is het minste wat je kunt zeggen.


Je ziet hem denken van :
-"Stoem wijf."

Maar na het lezen van de tips van deze positiviteits goeroe herpakt hij zich.
Ik hoor ik hem al denken :
-"Gelukkig sta ik hier niet poedelnaakt, 'kheb mijn schild nog aan."

PS: Lachen is gezond, daarom deze voetnoot.

Advice you didn't ask for is de lijfspreuk van sundrybuzz.com.
Lees zeker de tips om goeie groepfoto's te nemen. Die zijn altijd handig meegenomen. <

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Arm Leonardo'ke!

Anoniem zei

Chance dat ze geen Splinter wou hebben of Shredder. Hoe zou da beest er dan uitgezien hebben. Bij het zien van deze hond, komen wel spontaan herinneringen van vroeger naar boven en van carnavalfeesten. Iedereen altijd dezelfde kleur...

Tegenwoordig zijn de TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles) in 3D -> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/51/TMNT_3D_2007.jpg

Vroeger zagen ze der toch beter uit ze of zijn mijn hersenen al aan het aftakelen?

To quote splinter: I made a funny!