maandag 9 juni 2008

Die van Novy zuigen het best

Mensen die bouwen door dummies lezen, weten dat Tinte en ik op keukenjacht zijn. Tijdens deze zoektocht waagde ik me aan tal van keuken gerelateerde onderwerpen. Met veel keuken geleuter als resultaat.

  • De ideale keuken bestaat
  • Keukenboeren kiezen is (g)een makkie
  • Ik wil een kraan met een lampje
  • Magische opbergsystemen zijn prijzig
  • De decoratieve wanddampkappen van Novy zuigen het hardst. Toch produceren ze het minste decibels
Ik ben er zo hard mee bezig, dat ik voorstel om er een werkwoord van te maken. Wel een leuk en avontuurlijk werkwoord natuurlijk. Eentje dat zou terechtkomen in de categorie van giechelen, ontdekken en genieten.

De vervoegingen gaan dan als volgt :

Ik keuken, jij keukent, hij keukent, wij keukenen, jullie keukenen, zij konijnen. Gij zult gekeukenboerd hebben.

Dat laatste was het onvoltooid verleden meewerkend voorwerp.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe hip is die lampkraan! Of kraanlamp, whatever.

Moosability zei

Redelijk tot zeer :-D