maandag 30 juni 2008

Belastingen ontduiken

Ik voel mezelf geen echte Belg. Toch niet als het op belastingen ontduiken aankomt. Belastingen ontduiken, taxonweb en persoonlijke hygiëne, daar doe ik niet aan mee. Ik speel het spelletje smeriger.

Weet je hoe ik de ficus eens goed te kakken te zet?
Hoe ik de belastingcontroleurs ne keer goed te grazen neem? Awel, nu gaat het komen...

Mijn acte de résistance tegen vadertje staat:
Ik maak er een sport van om mijn belastingsaangifte zo laat mogelijk binnen te brengen. Moehahaha, is dat niet geniaal?

Wij steken onze envelop ten vroegste drie minuten voor de deadline in de fiscus zijn horizontale streep. En dat terwijl die van ons hier al drie weken klaar ligt. Ik heb het hier dus over de belatingsaangifte en niet over mijn lieve vrouwtje.

Ze moesten het daar in Brussel eens weten, ik zou niet meer terugtrekken :)

spaar mij spaarvarken

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'De ficus eens goed te kakken zetten?' Zelfbemesting FTW! :-D

O, verder is u uiteraard de Duivel in hoogst eigen persoon...

Moosability zei

dit jaar een dag te vroeg binnengedaan. toch een beetje een softie dus.