vrijdag 28 maart 2008

Ovuleren geblazen

Blogthema's, zoals de wijvenweek, zijn plezant.
Verschillende bloggers schrijven dan over hetzelfde dankbare onderwerp, maar volgens hun eigen interpretatie. Erg jammer voor mij dat ik de start ervan miste.


De wijvenweek que passa?
Deze week bespreken alle bloggende vrouwtjes enkele thema's die nauw verbonden zijn met het hele vrouw-zijn-gedoe. Hun gewicht, de vent, shoppavontuur, kids, ...

Mijn twitterende usability-buddie Jim liet t-wijf-in-mij spreken. Ik noem ze voor de gemakkelijkheid Jakline. Maar het is echt opletten geblazen, want het is donders goed geschreven. Jakline zit boordevol complexen en vreemde gedachtensprongen. Ik begon al spontaan mee te ovuleren.

Totaal naast de context (we waren over ovuleren bezig) moet ik toch dit eitje kwijt. Vandaag leerde ik dit van den Tony.
Het geel van het ei is het eiwit.
Het wit van het ei is de airbag, het snot
WTF? Is er iets mis met mij dat ik dat niet geloof?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yo, crazy man!

Geen nood dat je de start van de wijvenweek gemist hebt. In het Vlaamse Blogparadijs is ondertussen al geopperd om een "Wijf-Ga-terug-naar-uw-keuken"-jaar te houden, dat begint wanneer de wijvenweek afgelopen is. Misschien valt daar nog iets over te bloggen.

Anoniem zei

hela manneke, gene seksistische praat hier op de blog van mijne zoon, hé
awoe!