dinsdag 4 december 2007

Lachen is gezond

Nu ik thuis zit kan ik eindelijk nog eens naar stoeme filmkes kijken. Ik zou me lekker onveilig kunnen voelen na het bekijken van een filmpje over een klopsleutel. Gelukkig trek ik met dat niet zo hard aan.

Oftewel een filmpje om eens goed te lachen. Het hoeft allemaal niet even politiek correct te zijn. Hoe zouden vrouwen moeten denken?



Maar deze film moeten jullie allemaal zeker zien. Toch als je van puberale pubermoppen houdt. Een van de grappigste films van de laatste tijd. Maak kennis met idiote flikken, fakeID McLovin zonder voornaam en nen ket die constant penissen tekent. Superbad rules!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

als je je verveelt mag je ook altijd kuisen/strijken/koken/huisje zoeken/...
:-)

Tony zei

Tine! dit zijn nog de 'propere' filmpjres...
;)

Leen Massy zei

man, I know my limits! My brain is not confused enough that I can't hope you get better soon
Take care you cute little son of me