maandag 26 november 2007

Vossemeren

Dit weekend ben ik samen met mijn collega's op kuuroord geweest in het buitenland. We trokken de grens over, richting Limburg en verbleven in het geweldige Vossemeren. Samen met de Jerre, de Koen en de Geert richtten we onze bungalow is. Muziek aangesloten, Leffe in schenk houding en de deur open, onze bungalow had veel weg van een overjaarse danstempel.

We hebben gegeten gelijk de beesten, geshaked met onze cocktail mixers, gedronken gelijk de Oude Belgen en gesport gelijk echte IT-ers. Ik wil maar zeggen, het was mega margi gemaan plezant.

Ik ben wel drie kg bijgekomen, als gevolg van Leffe Attack. Op de koop toe had ik te k(r)ampen met een erg geval van restaurantitis. Gelukkig is er ook een drietal kg afgesport : squash, badminton, apenbrug, liaan, sumo wrestling, Olympisch zwembad.


Jammer voor de Vossemeerders : overal waar we kwamen lieten we onze sporen na. Zo waren de Centerparxistische autoriteiten genoodzaakt om de wildwaterbaan af te sluiten voor het publiek wegens restauratiewerken. Wij weten dus van niets.....

Maar het beste moest nog komen. Zondag middag mocht mijn super sexy partnertje afkomen om tot de maandag te genieten van het uitzicht, de recreatiemogelijkheden en elkander. Miauwkes.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Onze kuur-oorder liet tevens sporen na in (*)
- het kleinste kamertje
- het huisje
- de plee
- het secreet
- het gemak
- de koer
- het kammenet

(*) kruis aan wat van toepassing is

Anoniem zei

hahahaha :-)
het was meer: bier en spaghetti op het tapijt!