vrijdag 5 oktober 2007

Snorkelmans



Wat is het verschil tussen een strandvakantie a la playa in Benidorm en eentje op de Malediven? Ik zou het niet weten, ik ben nooit in Benidorm geweest. Maar ik gok dat je op de Malediven meer snorkelplezier zal hebben. De visjes die tussen je tenen zwemmen ontsnapten precies uit Finding Nemo.


Aangezien onze kennis van de visjes zich enkel beperkt tot Nemo, Dori en Haai, waren we genoodzaakt om soms zelf gekke namen voor onze vriendjes te bedenken. Zo waren er volgens ons veel neusvissen, trompetters, gele maanvissen en nemo's aanwezig. And last but not least ... nen hoop kaka in de broek vissen (ne witte vis met in het midden een zwart cirkeltje op hun lijf).

Scubadiven levert steeds maffe fotookes op. Snorkel in de mond en duikbril op de neus. Super schattig hoe Tinte snorkelt.



Mijn vrouwtje is al snorkelend steeds op haar hoede, want ze is een beetje bang van de visjes. Je weet immers nooit wat die sloebers van plan zijn.
Zo schoot ze ne keer een meter boven water toen ik in haar billen kneep. Wat was ze blij dat het niet een haai maar haar lieve echtgenoot was.

Geen opmerkingen: