donderdag 13 september 2007

Wist je dat?



Ik hou wel van een quiz. Elk item begint met wist je dat.....
  • We gisteren geen connectie hadden door de tsunami alert?
  • het hier overal super lekker ruikt (curry, bloesems, bloemen, tinte hare shampoo, frank's oksels)
  • Tinte steeds de show steelt met haar mooie rode haren en haar glimlach?
  • Tine er in ne sari heel mooi uit zou zien?
  • We al mega veel diertjes hebben gezien (wurgslang, cobra, bijtschielpad, aap, varaan/leguaan (wat is het verschil), kip (op ons bord), eekhoorn, libel, vlinder, malariamug en nen tijger (als je tinte meerekend)
  • we naar een schieldpadden weeshuis zijn gaan kijken en daar de albino schilpad zijn tegengekomem met de welluidende naam Micheal Jackson?
  • We een van dees gaan varen in de mangrove?
  • We de honeymoon suite hebben gekregen van het hotel als verrassing? (stel u iets heel groot voor, maar dan iets ruimer en met een paar extra kamers)
  • Onze funky folklore show afgelast is wegens tsunami alert?
  • We de kunst van het afdingen redelijk goed onder de knie aan het krijgen zijn? this is very nice for one people.
  • Er leuke mensen in het hotel zitten?
  • Ik een paar kilo ga bijkomen van het lekker eten...
  • Om nog maar van de cocktails te zijgen...
  • Ons Tinte zich niet comfortabel voelt als er en een slang en een aap op haar zitten
  • Ik hier natuurlijk mijn eigen stoere zelve onder blijf
  • We vandaag voor de eerste keer de TukTuk hebben genomen
  • Het belangrijkste onderdeel hiervan de toeter is, er gebeuren wonderwel nooit accidenten. Ze vallen eerder stil.
  • Het in Sri Lanka een grote schande is om als vrouw voor je 30ste niet getrouwd te geraken. Als redmiddel hebben ze hier wel de krant. Kies maar een man/vrouw uit de annoncekes. Een titel kan zijn; ervaren chauffeurszoon zkt vrouw. (lees: oude man zoekt vrouw uit dito kaste)
  • Onze reisleidster een toffe is. Ze neemt geen genoegen met namen zoals babe of stoot, kleine boeddha is haar bijnaam.
  • Het plaatselijke feuilleton op TV zalig is. Stel u Thuis de movie voor, maar dan on speed.
  • Een tropische regenbui voor de nodige verfrissing zorgt.
  • Er hier drie schriften kennen: Sri Lankees, een tomaten/kikkergeschrift, Tamil, kort en hoekig en Engels.
  • Er nu heel wat fotookes komen
  • De Sri Lankeesjes de uitdrukking "de ballen" al kennen.
  • We nu naar onze kamer trekken om onze huwelijksgeloften eens in de praktijk om te zetten...

Als eerste in het zwembad!
Baywatchgewijs, maar zonder silliconen.

Wij hebben voor de fotookes van de nieuwe hotelbrochure geposeerd.
Sexy, nietwaar?



Dit is een kiekje van onze "kleine" kamer.
Nu hebben we een ruime suite met salon, eethoek, 2 wc's: vrouwen weten waarom, en een mega terras met zicht op de Indische Oceaan.

De lobby...


Met de TukTuk naar de schildpadden. Speciaal voor Janus hebben we hier veel fotookes genomen. Ze wouden enkel in onze neus bijten.




Joe de schildpad, high 5!

The dancing Cobra.

Two monkeys

Wat vinden jullie van mijn nieuwe das?
In echt slangenleer!

Tinte moet niet hebben van die beesten.
Ze houdt alleen van dit zwijntje: moi!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooh, die kleine schielpadjes zijn super! En ik ken er twee die gaan krabben, wie onder de aap zit krijgt zijn, jawel, vlooien...

Anoniem zei

awel awel awel

mooi tleven is mooi!!!!

dit zijn de eerste zinnen die in me opkomen als ik da hier lees en zie.

amaai amaai,

geniet ervan met teugen. de teugen kosten daar toch bijna niks ;)

allé benieuwd naar volgende avontuuren en kiekjes van tenne en frank

joe en de balle

ps. rara wie ben ik? genoeg tips voor jullie

Anoniem zei

jawatte,

Dezen dag zag er oek weer super uit ... vol me beesten , alleen vroeg ik me af wat dat beest was achter die schilpad??!!

Dienen aap op uwe schouder leek trouwens heel sterk op mijn neef ... ZO LELIJK :-)

Het zeewater ziet er ook heel lekker uit ...kan je me er ne liter van meebrengen aub

Nog even ter zijde een vraagje van Denise .... staat die slurf van die olifant of de lengte van de slang in verhouding tot iets in uw broek ... jij stoere bink rrauwwwwwwww?!

De balle van Mij en kusjes van Denise

Jef zei

zaaalig zo'n reisverslag!! Geniet er daar nog van en brengt voor mij zo'n aapje mee als ge wilt ;-)

Anoniem zei

anoniempje, laat me raden: ben jij een rakker van de Goedele's kwis? Arne, Dante, Victor, of ....?
benieuwd wel of Frank jouw kokosnoot-opdracht zal vervullen!

Moosability zei

@Janus: spijtig dat er juist geen eitjes uitkwamen toen wij er waren... tot nu toe geen jeuk van de apevlooien.

@anonieme Sakke: we miss you! Man, die golven vragen om gesmurft te worden!

@Steven en Denise: speciaal voor jullie weer wat sexy fotookes

@Jeffie: die aap laten we wel hier. Maar ik kom wel terug binnen enkele weken, ook goed?

@Moes: dikke kus van je zeunne en zijn wuvve