zondag 9 september 2007

Inkomend verkeer

Af en toe krijgt moosability wel eens een linkje binnen van andere blogs. Dat is een goede zaak en dat kunnen we enkel toejuichen.
Ik gok dat het iets te maken heeft met de spannende dingen die aan het gebeuren zijn rond het pasgetrouwde koppeltje ;).
  1. Tony
    Deze 'leuke' collega durft wel eens een woordje vuil maken aan den deze. De manier waarop hij naar FrankTheSpank (ikke dus) linkt, zijn steeds een streling voor mijn ego. Bedankt Tony, je bent een vriend.
    Tony op blogday : "Vermijd àlle contact met dit ventje".

  2. Sealion's secrets
    Dan hebben we Sealion nog die het over mijn zatte tante vera begint. Leuke samenvatting.

  3. Daniel en Sara
    Dit fantastische koppel heeft een heuse fotoreportage op poten gezet. Macho's grapjas amigo's!

  4. Diep-Rood
    Ik denk toch dat mijn mama mij nen toffe vindt. Ikke u ook ze moes. xxx Twas lekker en gezellig in den Koekoek.

  5. Eskimokaka
    Dan een bespreking over mijn televisieoptreden door sterblogger nikodemus, de man achter Eskimokaka.
    Hij verwijst naar de ietswat verwoestende commentaren op mijn televisieoptreden bij VT4. De Humo en de Standaard maken me met de grond gelijk. Allemaal jaloers dat ze daar zelf niet stonden ja ;). Het zijn watjes.

Geen opmerkingen: