woensdag 5 september 2007

Groei nou een baard

Mijn promofilmke staat online! Woega woega weej.

* Frankt steekt beide handen in de lucht en doet een onnozel dansje .... *

Ga snel een kijkje nemen op de VT4. Het is op de hoofpagina te doen. Ben ik slimmer dan een kind van 10 wordt een echt kijkcijferkanon! Dat kan ik jullie verzekeren.

Mijn fratsen:
(ik hoop dat het afspelen lukt)

Dit is de crappy version van den Ignaz. Zalig oldschool.
Met zijn poepsjieke gsm maakte hij dit filmke.

Door de visuele effecten lijkt het alsof we in één of andere droom terecht zijn gekomen. Of in een film uit de jaren vijftig.
Ik noem het de classy look.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

waw ventje! ik kan amper wachten om het programma te zien! :-)

Anoniem zei

Wel jongeman, hier heeft ie het filmpje in ietwat betere kwaliteit: http://www.youtube.com/watch?v=C5T-XwtYriQ