maandag 10 september 2007

Getrouwd!

We zijn getrouwd! Hoera voor ons. Bedankt aan jullie om er een geweldig feest van te maken. Het werd een dag om nooit te vergeten. Jullie staan natuurlijk te springen van ongeduld om enkele geslaagde foto's te zien van ons sprookjeshuwelijk.


Het was de dag ...

... dat ik mijn onbeschrijfelijk mooie bruid ja mocht zeggen.
... waarop Rudy onze ringen zegende en we dansend de viering beëindigden.
... waarop Sander zei : Steek de kaars dan aan!
... dat Jan ook de niet-aanwezigen bedankte.
... dat Tine ja zei tegen Frank.
... dat Frank ja zei tegen Tine.
... dat de dansvloer van begin tot eind bomvol stond.
... dat er goed gegeten en gedronken werd
... dat het feest was.
... dat er veel surprise acts waren
... dat ons trouwboekske vol zalige commentaren geschreven werd
... die ik nooit vergeet

Kortom, iedereen die er niet was had ongelijk.
Onze trouwdag heeft een geweldige indruk op ons nagelaten. Dat is gewoon niet in één blogartikel te verwerken. Ik laat de indrukken nog wat bezinken.

to be continued ....

3 opmerkingen:

Jan zei

Hoi
Een dikke proficiat en heel veel plezier op huwelijksreis!!!
De foto's zien er heel knap uit.
Tot later
Jan

Anoniem zei

Amai, Frank heeft gelijk, ik ben ook nog ferm onder de indruk. Iedereen heeft echt zijn best gedaan om iets persoonlijk bij te dragen aan de trouw.
Ook niet vergeten te vermelden dat het buffet dik in orde was een dat de vistariërs zich aan vlees konden tegoed doen :D

Jeroen zei

't Was ne superfijne trouw. Lang gelede da'k me nog zo goe heb late gaan op den dansvloer.

'k Zou zegge dat da voor herhaling vatbaar is :-). Geniet van jullie huwelijksreis!