zondag 2 september 2007

Geluk moet je afdwingen

Misschien weten jullie het nog niet, maar mijn lijfspreuk luidt als volgt.
Geluk moet je afdwingen.
  • Hoe slaag ik er anders in om zo een lekker poepke als vrouw te vinden?
  • Hoe slaag ik er anders in om het lekkerste appartement van de streek op de kop te tikken en dat tegen een belachelijk laag maandelijks bedrag? (niet aan onzen huisbaas vertellen aub)
  • Hoe slaag ik er anders in om een herkansing te krijgen voor voor de quiz ben ik slimmer ben dan een kind van tien?
Puur geluk natuurlijk, maar dat moet je afdwingen makkers.

Daarom zal ik jullie één van onze geheimpjes verklappen. Wij volgen simpelweg het boek der Nederlandse taal met al haar spreekwoorden en gezegden. En je ziet het, het geluk lacht ons toe.

Scherven brengen geluk. Voor u een gezegde, voor ons een daad. Wij passen dat gewoon live toe in onze keuken. En voila, zie hier het wondermooie resultaat, huwelijksgeluk verzekerd!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Te vaak bij 'De Griek' gaan eten, denk ik ;)
Mazeltov !!

Moosability zei

haha nog wakker tony ?

Anoniem zei

kom bij mij maar gauw een bord stukslaan, ik wil ook een beetje geluk : )
moes