donderdag 30 augustus 2007

Handig lijstje

Frank en Tine gaan trouwen.
- "Jihaaaaaaa!"
Dat doen ze binnen 8 dagen.
- "Hoezeeeee!"
En dat doen ze met al hun vrienden en familie.
-"Staande ovatie!"

Ja onzen trouwdag dag komt in het zicht. Hij komt dichter en dichter en dichter .... en hij nadert. Daarom zet ik hier alles netjes op een rijtje in een super handige overzicht.



Nog 8 dagen, het is donderdag
Vandaag leg ik het examen usability af. Awoert, beikes, bah. Moeten ze mij voor zo'n formaliteiten nog storen? Iedereen weet toch dat ik alle facetten van usability design al ken? Dat certificaat interaction designer is het mijne, niet moeilijk doen aub.

Nog 7 dagen, het is vrijdag
Vandaag is het blogday, dat vieren ze over de ganse wereldbol. Moosability laat zo een kans niet liggen. Jullie gaan nogal wat bijleren van de blogs die ik ga aanraden.

Ik moet ook nog jippie zeggen! Want de examens zijn achter de rug.
-"Viva faldera, falderaderide"
Dat vieren we met een heuse pizza boef chez monsieur Noir et mademoiselle Denise. En let op, Denise heeft zojuist de Belgische nationaliteit verworven. Nou nou, groei nou een baard, dat is hartstikke formitastisch, ik ga helemaal uit mijn dak. Een dikke proficiat aan deze Belgische stoot.

Maar let op Denise, er zijn consequenties aan verbonden:
Vanaf nu is het dus gedaan met het het hamsteren van kaasballen. Gedaan met het drinken van karnemelk. Gedaan met het lepelen van vla. Gooi je klompen maar over de haag.

Nog 6 dagen, het is zaterdag
Naast een stevig portie relaxerende oefeningen, regelen we vandaag de laatste prullekes voor onzen trouw. Ik denk dan aan de tafelindeling, een kaarske halen, de versiering, de dagplanning, en Tinte denkt waarschijnlijk aan veel meer zaken ...

Nog 5 dagen, het is zondag
Dit is de dag dat we alles doen waar we zaterdag geen tijd voor hadden. De backup voor zaterdag. Misschien stel ik vandaag wel de geloften aan tinte wel op? Wie weet da?

Nog 4 dagen, het is maandag
Op maandag heb ik nog niets gepland. Misschien de officiële speech day? Bijslapen? Backup voor zondag?

Nog 3 dagen, het is dinsdag
Vandaag is het sporten geblazen. Ik wil gaan squashen. Wie wil het tegen mij opnemen? Wel niet met een squashracket op mijn neus kloppen. Dat staat zo slecht op trouwfoto's.

Nog 2 dagen, het is woensdag
Vandaag ga ik voor de laatse dag werken. Voor de zekerheid ga ik mijn mega fancy trouwkostuum nog eens passen. Het zal nodig zijn. Voorlopig ben ik sinds de laatste pasbeurt toch al een dunne 2 kilo kwijt.

Nog 1 dag, het is donderdag
Oei oei oei, nu komen we dichtbij. We maken er voor de zekerheid een relax dag van. Alles zou nu toch al in orde zijn?

Om 20u 35 in de avond start de uitzending van ben ik slimmer dan een kind van 10?. Dat gaan we waarschijnlijk in groep zien.

Trouwdag, het is vrijdag
Joepie, de dag van ons huwelijk is aangebroken. De mooiste dag van ons leven. Vandaag trekken we ons van nikske iets aan. We genieten ervan met volle teugen. Dat is allemaal niet zo moeilijk voor den deze, want Tinte is echt een schatje, een superbruid!

Effe een ruwe schets, om 11 u otto in, het vrouwtje halen, een koffiekoekske smossen op mijn pak, Leuvens stadhuis bezoeken, trouwen voor de wet, fotookes trekken met jos de fotograaf, aankomen in den Ast, viering met Priester Rudy Borremans, zo zeggen van ja ik wil, heel graag zelf, een drankske drinken, handeke schud op de receptie, aan den big boef beginnen, nog is polleke trek met de laatkomers (vooral niet verwarren met vingerke trek), overgaan op de fiesta kampenhoutica incredibele met DJ Wim.

A few days later
Zaterdag gaan we volop het huwelijk consumeren, zondag ewa bijkomen en inpakken voor de reis, de maandag springen we op het vliegtuig naar Sri Lanka! We zijn vertrokken voor de mooiste reis van ons leven!

Geen opmerkingen: