vrijdag 20 juli 2007

Moosability marktleider

Sinds mei 2007 is mijn lezers aantal verdrievoudigd. Driewerf hoera! Echt moeilijk was dat niet, want ik blog pas sinds de maand mei ;) Hoog tijd om ergens marktleider in te worden, want dat brengt naar het schijnt veel centjes op.

Ik lees de laatsten tijd af en toe artikels over online marketing. "Verdien 1000 tot 3000 dollar per maand door op je luie krent te zitten!" Dat klinkt leuk. Twee uurtjes per dag bloggen zou moeten volstaan. Is dat alles? Op naar de tips! Moosability wordt marktleider op het vlak van.... Ja op welk vlak eigenlijk? Toch effe die tips lezen.

TIP 1 : Kies een doelgroep!
Aha een doelgroep. Dju daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik heb als doel mensen die mijnen blog willen lezen. Dat is nogal vaag zeker. Zo kan iedereen een potentiële moosability subscriber zijn, cool. Ik vraag me toch af of ik nog goed bezig ben.

TIP 2 : Doe aan personal branding.
Jou website of blog moet een soort merk zijn, een product. Waar draait het bij moosability steeds om? Sex sex en nog eens sex ;-) Eeeuuuh. Je moet tonen wie je bent en waar je voor staat. Zorg dat men je opmerkt. Awel moosability krijgt zijn eerste marketing advertentie prentje. Als dit geen toegevoegde waarde schept weet ik het ook niet meer.


TIP 3 : Stap uit de menigte!
Aai ik durf ervoor wedden dat zelfs uw bomma met haren eigen blog begonnen is op seniorweb. Veel concurrentie, maar mijn nieuwe reclame campagne ziet er al geweldig uit ;). Nu vooral niet vergeten om steeds veelbelovende titels en hoofdingen te gebruiken voor de artikels. Zo linken andere bloggers sneller naar mijnen blog. Elaba, twee bloggers linken al naar moosability, op naar den derde.

TIP 4 : Schrijf sexy!

  • Uw boodschap sexy verpakken is top prioriteit
  • Typ zonder fouten en let op de opmaak van de tekst.
  • Maak korte actieve zinnen.
  • Lezers kicken op lijstjes. Voilakes.
  • Relevante fotookes toevoegen is de kers op de taart.

Nu nog een slot en het is klaar. Voila, nu weten jullie waarom Moosability binnenkort zijn lezers aantal weer zal verdrievoudigen. Je mag de reclame foto altijd op jou eigenste blog zetten om moosability de blog van Frank Gielen te promoten.

de balle...

1 opmerking:

Anoniem zei

Retehard atrikel man,

knotsgek en toch en toch koewaarheidig,
gewiekst , doch recht voor de raap, doe zo voort...

enkel meer sex kan deze blog nog opkrikken :p