maandag 23 juli 2007

Arubaanse pelikaan

Gisteren zijn Tinte en ik één van onze laatste huwelijksuitnodigingen gaan bezorgen bij onze vriendjes Roel en Marijke. Dat koppeltje is juistekes terug van hun fancy smancy huwelijksreis op Aruba. Duizenden kilometers vliegen en dan toch nog Nederlands horen, het lijkt me een leuke ervaring.

We keken gezellig samen naar de foto's van hunnen trouw en hun reisje. Het zag er allemaal picobello uit, maar een weekske is natuurlijk veel te kort. Tis daarom dat den dezen samen met zijn toekomstige voor drie weken ribbedebie is.

Op het kleine eiland Aruba kwamen ze veel hagedissen, salamanders en berggeiten tegen. We zagen een leuk zelfgemaakt filmpje met een pelikaan in de hoofdrol. Dat beestje cirkelde eerst rond boven het strand. Plots dook meneer de pelikaan naar beneden, pardoes het water in. Om daarna gezellig boven te komen met een portie meeneem-vis in de snavel. Mjammie, slurp, alles op. En dit alles op nog geen vijf meter van het pas getrouwde koppeltje.

Daarna heb ik voor de eerste keer in leven op nen Nintendo WII mogen spelen. Joepie de poepie.

Tennis spelen zonder achteraf te me moeten douchen, bowling spelen zonder het gevaar van nen bal tegen uwe knikker te krijgen, boksmatchke spelen met minieme kans op gekneusde ribben, zalig.

We kozen voor een standaart partijtje tennis. Ik speelde met het politiek correcte "negertje" en en heb de concurrentie stevig laten zweten en afzien. Dat moeten we beslist nog eens doen, een echte aanrader.

Geen opmerkingen: